ראש העין החדשה

 

4df55d_09da4e32b88b42d08a0b4ef1ede5a8ab

16000 יחידות דיור חדשות יבנו בשנים הקרובות בראש העין.

האזור המערבי תוקם שכונת מגורים חדשה ויוקם הפרויקט המסחרי הגדול בארץ – לב ישראל

באזור המזרחי יבנו 6 מתחמי ענק של אלפי יחידות דיור

מצ"ב מפה מפורטת של המתחמים הראשונים בבנייה:

ראש העין - יוסי מור

שכונת "פסגות אפק" בגבעות המזרחיות: מתחמים A-F
פרויקט משותף של העירייה עם משרד הבינוי והשיכון, ששם דגש מיוחד על פיתוח הגבעות המזרחיות בעיר כחלק מעתודות הקרקע הגדולות במרכז הארץ. מדובר באתגר ברמה הלאומית, שעשוי להשפיע על מחירי הדיור בישראל. משרד השיכון בשיתוף פעולה מלא עם העירייה, עומד מאחורי התכנונים והשיווקים ומשקיע קרוב למיליארד וחצי ₪ בתשתיות, כאשר כשליש מהסכום יוקדש לסלילת כביש עורקי שיחבר את כביש 444 לכביש 5 ובניית מחלף חדש בכביש 5.
הגבעות המזרחיות מכילות 6 מתחמים שישווקו וייבנו בשלבים שונים ובהדרגה.

 

פסגות אפק הינה שכונת ענק הממוקמת בימים אלה על הגבעות הדרום מזרחיות של ראש העין. זוהי אחת מעתודות הקרקע הגדולות ביותר הזמינות למגורים במרכז הארץ, הצפויה לאכלס לאחר השלמת הבניה כ-16,000 משפחות.

עד כה, המדינה מכרה ליזמי הנדל"ן קרקע לבניית מעל 5,000 דירות וצמודי קרקע, מתוכן כ-1,250 הן דירות "מוזלות" אשר ימכרו במסגרת תוכנית "מחיר מטרה".

מבחינת נגישות, ברכב בשעות העומס, פסגות אפק רחוקה כ-42 דקות נסיעה מתל אביב. תושבי השכונה שיבחרו לנסוע, לתל אביב, ברכבת יעלו בתחנת ראש העין צפון המרוחקת כ-8 דקות נסיעה ברכב, וירדו אחרי כ-28 דקות נסיעה ברכבת. בנוסף, שכונת פסגות אפק צפויה להתחבר לכביש מספר 5 וכביש 444 באמצעות שני מחלפים חדשים.

על פי דובר עיריית ראש העין הקמת ביה"ס היסודי הראשון בשכונה תושלם ב-1 לספטמבר אך הוא יפתח בפועל רק עם התקדמות האכלוס בשכונה, כאשר יהיו לפחות 50 תלמידים. נכון לשלב זה התלמידים ישולבו במוסדות החינוך הקיימים בעיר.

סה"כ במתחמים A ו-B מתוכננים לפעול שלושה בתי ספר יסודיים בני כ-20 כיתות כל אחד, ומתחם אשר יכלול בית ספר תיכון וחטיבת ביניים בן כ-60 כיתות. על פי מדד מדלן לדירוג הישגי בתי הספר במקצועות הליב"ה, הציון הממוצע של בתי הספר בראש העין עומד על 70.

במרחק של מספר דקות נסיעה ניתן למצוא מגוון אטרקציות למטיילים, ביניהן, פארק תל אפק ומקורות הירקון, נחל רבה, יער ראש העין, נחל שילה וגן לאומי מגדל צדק.

 

מסחרי :

באזור המערבי של ראש העין נבנה הפרוייקט המסחרי הגדול במזרח התיכון  – לב ישראל  !!!

לצפיה בפרויקט המסחרי לב ישראל:

פרויקט לב המדינה from יוסי מור on Vimeo.