פיתוח עתידי בהוד השרון

צפי לעליית מחירי הנדל"ן בהוד השרון
 

כך עולה מנתוני לשכת שמאי המקרקעין שפורסמו בעיתון "דה מרקר" ולפיהם צפוי ערך הנכסים במרכז העיר לעלות בכ-15% נוספים בשנים הקרובות
יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, ארז כהן, צופה עליית מחירי נדל"ן במרכז העיר וזאת לדבריו בעקבות התחדשות מרכז העיר רמתיים.
בראיון שפורסם עם כהן בעיתון "דה מרקר" טוען ארז כי עליות מחירים בהוד השרון, במזרח ובמערב העיר, הפכו אותה לאחת הערים המבוקשות והיקרות בשרון והעיר משכה אליה משפחות ממעמד סוציו-אקונומי גבוה מהשרון ומגוש דן. ארז מאמין שמחירי הדירות במרכז העיר עומדים להדביק את הפער שנוצר עם שאר חלקי העיר עם התחדשות מרכז העיר.
כהן: "אזור דרך רמתיים נראה עד לאחרונה כאילו הזמן קפא בו מלכת, וזה השפיע מאוד על מיצובה ומיתוגה הנמוכים יחסית, וכמובן על מחירי הנדל”ן שכמעט לא זזו בעשור האחרון".

התחדשות מרכז העיר, הוא מעריך, תהפוך את דרך רמתיים החדשה מ"בעיה" להזדמנות נדל”נית יוצאת דופן.
נתוני לשכת שמאי המקרקעין מראים כי מחירי הנדל”ן לאורך דרך רמתיים נמוכים כיום בכ-15-20% לעומת השכונות הסמוכות במערב ובמזרח הוד השרון. הצפי הוא כי עם השלמת פיתוח המתחם ייווצר איזון מחירים כמעט מלא בינה לבין השכונות הפנימיות.
כהן: "אני צופה עליית מחירים של כ-15-18% בשלוש השנים הקרובות בערכי הנכסים בקרבת דרך רמתיים".

יש לציין כי זו אינה התחזית היחידה שצופה עליית מחירים בעיר. לפי סקר שביצע לאחרונה "לוי יצחק" עולה כי הוד השרון נוסקת כלפי מעלה ומבוקשת ע"י תושבים מתל אביב והשרון.
מהסקר עולה כי הביקוש למגורים בהוד השרון עולה על הביקוש בכפר סבא. עוד עולה כי "הוד השרון נחשבת לצעירה ודינאמית יותר ובאופן כללי נוסקת כלפי מעלה לעומת כפר סבא אשר תדמיתה מבוגרת וכי הוד השרון מבוקשת מאוד גם ע"י תושבים מאזור תל אביב רבתי אשר יעדיפו את הוד השרון על פני כפר סבא".

מהעירייה נמסר בתגובה: "תחזיות אלו נובעות מתוכנית שדרוג והתחדשות מרכז העיר של אגף ההכנסה בעיריית הוד השרון המתבצע במספר שלבים. תכנון מרכז העיר – דרך רמתיים. בוצע בשנים 2006-2007. הכניסה הדרומית לעיר – ביצוע 2007-2008. כמו כן בימים אלה מתקיים פיתוח טיילת בכניסה הדרומית לעיר מצומת נווה נאמן ועד לספורטק העירוני החדש.
"הטיילת משלבת שבילי הליכה ושבילי אופניים ותפרש לכל אורך הוד השרון מהכניסה הדרומית ועד הכניסה הצפונית לעיר עד לרחוב הרשות – ביצוע 2010 – 2009. תכנון המרכז המוניציפאלי בתוך דרך רמתיים שיכלול גם מבנה עירייה, היכל תרבות ועוד.
 

באדיבות אתרwww.local.co.il