קניית בית חדש מול יד שנייה

למטבע שני צדדים והנה מס' דוגמאות, בדירה חדשה תמיד ישנן תוספות שתצטרכו לקחת בחשבון ובדירה יד שנייה הן קיימות ואו בדירה יד שנייה תצטרכו לשפץ ובדירה חדשה בדרך כלל לא,לכן אין תשובה ברורה לשאלה זו, מתווך מהימן והגון יעזור לך להעריך את היתרונות והחסרונות בכל סוג של נכס ויעזור לך לאתר נכס כרצונך

היתרונות בקנית דירה חדשה:
קניית דירה חדשה הינה התחלה של פרק חדש בחיים. אתם יכולים לבחור בית המתאים בצורתו ובגודלו לצפיותיכם ולתכנן אותו באופן שבו הייתם רוצים שיהיה, בדיוק על פי טעמכם או לבחור בית מחברת בניה. קיימים גם יתרונות נוספים ברכישה של בית או דירה חדשה, לדוגמא:

אחריות של הקבלן לתיקון ליקויים ותקלות שונות אשר יכולות להתגלות לאחר אכלוס הדירה, בעוד שבדירה או בית יד שנייה, הרוכש צריך לתקן אותם בעצמו.

היתרונות בקניה של בית או דירה יד שנייה:
מצד שני, רבים מאלה המעדיפים בתים או דירות יד שניה יגידו שאין תחליף להרגשה ברכישה של בית קיים, דבר שלא תמצא בבית חדש. ההרגשה הכללית היא שהבית, הבניין בו נמצאת הדירה, הרחוב והשכונה כבר התפתחו. כל זאת כמובן שמדובר דירה שתוחזקה היטב והרשויות המקומית מטפלת בצורה טובה בשכונה בה מצוי המבנה. בנוסף, בבית או דירה יד שניה, במקרים רבים הדיירים הקודמים הוספו תוספות רבות ושיפורים, שיתכן ויתאימו גם לכם. ישנם יתרונות נוספים כגון:

·דירה או בית יד שניה רואה בדיוק את המוצר שאותו הוא מקבל. שלא כמו במרבית הדירות והבתים החדשים, אשר הרכישה מתבצעת בדרך כלל בשלב של תכנון או תוך כדי תהליך הבניה. הקונים רואים בעיניהם את גודל וצורת הדירה, דבר שקשה למרבית האנשים להעריך מתוך שרטוטים, קל יותר לתכנן את אופן ריהוט הדירה, רואים לאן משקיפים החלונות, אפשר לדעת מראש מי השכנים ולשוחח איתם, רואים מה מצב הבניין וכיצד הוא מתוחזק.

ניתן לראות ליקויי בניה קיימים במבנה או בדירה.

ללא קשר אם החלטתם לרכוש בית חדש או בית יד שניה, ודאו כי העליתם את כל השיקולים האפשריים בכדי לבחור בדרך הטובה ביותר איפה אתם מעוניינים לגור, מה המרחק ממקום העבודה, מבתי הספר וגני הילדים תשובות לשאלות אלה אפשר לקבל בדרך כלל ממתווך המתמחה באזור