טיפים למתחילים- למה כדאי לרכוש נדל"ן ?

1.לרוב רוכשי הדירות הצעירים אין די כסף לרכוש דירה ללא משכנתא.

לכן ,אם אתה מבקש לרכוש דירה ב180 אלף דולר והסכום שעומד לרשותך הוא 40 אלף דולר , אתה לא יכול להחליט מה עדיף לקבל ריבית בבנק מ180 אלף דולר או לקנות דירה ב180 אלף דולר כי כל מה שיש לך הוא 40 אלף דולר שהתשואה בפק"מ תעניק לך משהו כמו 600 ש"ח בחודש כאשר אתה צריך לשכירות את אותו סכום אבל בדולרים.

2.הנכסים בארץ הקטנה שלנו לרוב לא מאכזבים ובמקרה הגרוע ערכם נשמר.

3.כאשר אתה לוקח משכנתא אתה לוקח התחייבות לשלם תשלומים חודשיים שסביר להניח ישולמו לפני בזבוז על דברים בלתי חיוניים.משקולת התשלומים החודשיים גורמת לאלמנט של חיסכון מכורח שבבוא השעה מגלה כדבר חיובי.התיאוריה של חיסכון חודשי של סכומי כסף ללא מטרה ברורה ומוגדרת עשוי להתנפץ פעם אחר פעם על ידי שימוש בכספים לרכשיה של "מוצרי צריכה חשובים."

4.לאחר שיש לך דירה יש לך בטחון כלכלי לכל החיים.איש לא מבטיח שבגיל 70 תוכל להמשיך ולשלם דמי שכירות מהפנסיה שתקבל.

5.דירה בגיל הזהב תוכל להיות לך משענת למעבר לדיור מוגן או שימוש במשכנתא הפוכה.משכנתא הפוכה מאפשרת לאנשים מבוגרים להעביר את הנכס לגוף פיננסי ולקבל תמורתו תשלומים חודשיים על חשבון הדירה כך שבתום תקופת התשלומים הדירה תעבור למשלם.ההסדר מעוגן בצורה כזו שלא יפנו את הדייר מבית כמובן.

6.דירה שרכשת בעזרת משכנתא היא שלך וככזו יש לך את כל המוטיבציה להשקיע ,לשפר וליצור בה את חלקת האלוהים הפרטית שלך מה שבוודאי לא יהיה לך בדירה שכורה.

7.דירה משלך מעניקה שקט נפשי שיתרום לך בעקיפין קרקע נוחה להתקדם במהלך הזמן.

8.כאשר אתה רוכש דירה אתה למעשה משלם ריבית אבל משתמש במאות אלפי שקלים של הבנק כדי לגור בנכס יקר שאין לך את הכסף לרכוש כרגע.

9.יותר מ70 אחוז של הישראלים רוכשים דירה ולא שוכרים , כמעט 68 אחוז מהאנגלים רוכשים דירה ולא פחות מ65 אחוז אמריקאים עושים זאת.כנראה שהם יודעים משהו לא?

10.ניסיון להגיע לחישוב מדויק האם כדאי לשכור דירה ולא לקנות תלוי בהרבה פרמטרים לא יודעים כמו מחיר הנכס בעתיד ,הריבית העתידית שניתן יהיה לקבל ועוד.אלה עושים את ניסיון החישוב לספקולציה גדולה בהתחשב בכאלה שרכשו דירות שערכם השביח עשרות מונים במהלך השנים.