למה כדאי למכור בבלעדיות?

מהן היתרונות במתן בלעדיות ?

shutterstock_147231035

התשובה:
1. תמריץ הבלעדיות נותנת לי כמתווך את ההגנה לה אני זקוק על מנת לדעת שזמני מאמצי והכספים שאשקיע בתהליך השיווק של ביתכם יהיו מקסימלים ולא יהיו לחינם
2. להפוך את חווית המכירה של ביתכם לקלה ופשוטה ככל האפשר.

תהליך מכירה בבלעדיות חוסך מכם טלפונים מיותרים ופגישות לא רציניות, הקונים הפוטנציאליים עוברים אצלי "סינון" הכולל בירור פיננסי לרכישת הנכס, עזרה במשכנתא במידת הצורך ורק לאחר מכן הלקוחות המתאימים שכבר יודעים את המחיר, שצפו בסרטון וידאו של הנכס ויודעים מתי מועד הפינוי הם אלו שיגיעו לראות את ביתכם, המטרה שלי בסיום המפגש לקבל מהקונים הצעת רכישה לביתכם.

זמנכם יקר – תנו לי לבצע את שיווק הנכס בצורה הטובה ביותר כדי שהעסקה תהיה חלקה ונקייה וללא סיבוכים וכאבי ראש מיותרים.

זו הסיבה העיקרית שרוב עסקאות הנדל"ן למגורים שאני משווק נעשות בתנאים של בלעדיות. 

מעל 90% מהן נמכרות בתקופה זו ( הזמן הממוצע הוא עד 90 יום ).

תהליך המכירה של הנכס מחייב חשיפה מרבית וחובתי המקצועית היא לפעול כך שפוטנציאל המחיר של הנכס ימומש עד תום, דבר שניתן לעשותו רק כאשר החשיפה של הנכס אינה מוגבלת.
כדי להבין באיזה עוצמה שיווקית אני פועל ובאילו כלים מיוחדים אני משתמש – לחצו כאן.

כאשר אני משווק נכס ללא בלעדיות התוצאה המעשית היא שאני נקלע לקונפליקט שמונע ממני חשיפת פרטים של הנכס ובכך נפגעת פעילותו להשגת מכירה.
מתן הבלעדיות מאפשרת את ניהול המכירה בצורה מכובדת שמונעת מהרבה מתווכים "לשרוף" את הנכס ולהציע אותו ללא מוטיבציה אמיתית כדי למכור אותו.
מלבד אחוז העמלה, דבר חשוב לפני חתימה על בלעדיות הוא משך תקופת הבלעדיות. התקופות יכולות להשתנות, אך בדרך כלל לא מדובר בתקופה שהיא פחות מ 3 חודשים.